دست نوشته کاری و تشکر
به دنبال همکاری با انجمن نجوم مجتمع فرهنگی مریم بیشتر وقتم صرف برنامه ریزی، هماهنگی، کار اجرایی و...
بالاخره انسجام به برنامه های نجومی انجا بوده که البته فکر می کنم در تثبیت و منسجم شدن بعضی
فعالیتهانسبتا گام هایی برداشته شد که البته تا رسیدن به مطلوب مورد نظر بسیار فاصله است
اما امیدوارم که فعالیتهایمورد نظرم عملی بشوند (اگه اتفاق ناخواسته یا پیش بینی نشده ای رخ نده)
از فعالیتهای اخیر برگزاری همایش شعرای یمانی بود به مناسبت هفته جهانی نجوم که روز پنج شنبه 15
اردیبهشت برگزار شد . به نظرم همایش خوبی بود طبق برنامه همه سخنرانان قبل از اغاز حضور داشتند و
مطالب خوبی هم ارائه داده شد .
سخنرانان همایش:
آقای دکتر سپهر اربابی -مدیر فنی رصد خانه ملی ایرانآقای حجت الاسلام قلمکاریان اصفهانی
آقای احسان مهرجو
بودند.
اما متاسفانه از سوی فرهنگیان و دانش آموزان به خوبی استقبال نشد .
نمیدونم واقعا این صفت رو باید فقط به قشر خاصی نسبت داد یا ...
زمانی که همایشی برگزار نمی شه ،نشستی نیست؛ همه اعلام وجود و حضور می کنند که چرا
... اما زمان برگزاری و به اصطلاح واقعیترش پای عمل و حضور همه تبدیل میشن به نفرات کم و ...
به هرحال به دنبال اهدافی که داشتیم همایش رو برگزار کردیم البته حضور در همایش های
خاص هم ارز جمله معروف "کیفیت مهمتر از کمیت "
با همه موارد غرضم سپاس و تشکر بود؛
تشکر از کسانی که مرا در اجرایی شدن همایش و نمایشگاه جانبی آن کمک کردند به معنای واقعی !
درسته که میگن هرچیزی قدیمیش بهتره چون همراهان اصلی من در اجرایی شدن سه نفر
ازدانش آموز که نه بهتره بگم دانش پژوهان من در خانه نجوم بودند که اگه اشتباه نکنم 3 سال
قبل دورهنجوم مقدماتی رو سر کلاسهای من حاضر می شدند خانمها ؛بهمنی ، روح افزا و فضلی
الان هم دونفرشان دانشجو هستند و یک نفرشان فارغ التحصیل شده.از همین جا صمیمانه
ازشون تشکرمیکنم وبراشون آرزوی سلامت،سعادت و موفقیت دارم.
درپایان از خانم ابراهیمی و کلاهدوز از اعضای انجمن مجتمع که همکاری شایسته ای داشتند هم
تشکر میکنم.
اما از نکات مهم کارهای اجرایی با برنامه ؛ کسب تجربه است و بس .
فکر میکنم این کار با همه مشقتها و سختی هایی که داشت بالا و پایین رفتنها ، خستگی و...
دو درس مهم داشت؛
کار نشد نداره.
همیشه همونی نمیشود که فکرش را می کنی.(کسب تجربه گرانبها)
ضمنا گزارش این همایش رو میتونید در وبلاگ انجمن نجوم مجتمع مریم ببینید!
با سلام وبلاگی که پیش روی شماست وبی است با اطلاعات علمی با توجهی خاص به علم نجوم!